Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2020 22:12 - БЕЗСТРАСТЕН ЕТЮД
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1964 Коментари: 11 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Последното си слънце търсиш в мрак.
Не чакай то самичко да изгрее.
В полетата безИзходни се луташ пак.
Душата-бродница обезверена крее.

И вместо слънце - свети резен от луна.
Съсирва бавно отразеното сияние
на непокълналата нощем светлина
от хиляди слънца, живеещи в изгнание.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - !!!!!!!
05.12.2020 22:24
В метафорите си ненадминат,приятелю!
Оставяш ме без думи!
И с голяма възхита от таланта ти!
цитирай
2. missana - Сърдечно ти благодаря, Хлорис! http://www.videoclip.bg/watch/1027381_rita-pavone-se-casomai-1971-prevod
05.12.2020 22:50
hloris написа:
!!!!!!! В метафорите си ненадминат,приятелю!
Оставяш ме без думи!
И с голяма възхита от таланта ти!


Винаги си толкова добронамерена към мен. Много съм трогнат. Позволи ми да те поздравя с любима песен - линкът най-горе:
цитирай
3. rosiela - Страхотен финал на силно емоционалното стихотворение!
06.12.2020 00:15
на непокълналата нощем светлина
от хиляди слънца, живеещи в изгнание.
цитирай
4. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
06.12.2020 00:57
rosiela написа:
Страхотен финал на силно емоционалното стихотворение!

на непокълналата нощем светлина
от хиляди слънца, живеещи в изгнание.

цитирай
5. zemja - Метафори!
06.12.2020 05:36
Но те искат тълкуване.
За мен, това "последно слънце" е обобщен образ на всичко търсено и непостигнато.
Оставам замислена над стиха ти, Мисана.
И те поздравявам за умението да внушаваш на читателя своите чувства и преживявания!
цитирай
6. missana - Благодаря ти, Земя!
06.12.2020 10:26
zemja написа:
Метафори! Но те искат тълкуване.
За мен, това "последно слънце" е обобщен образ на всичко търсено и непостигнато.
Оставам замислена над стиха ти, Мисана.
И те поздравявам за умението да внушаваш на читателя своите чувства и преживявания!


Честит Никулден! Да носи здраве и щастие на теб и семейството!
цитирай
7. zemja - ?!
07.12.2020 03:38
Май не успях с тълкуването :)
Може би трябваше да кажа, че това последно слънце е СИМВОЛИЧЕН образ на НЕЩО търсено и непостигнато?

Благодаря за честитката, Мисана!
Благословена нова седмица за теб!
цитирай
8. missana - Благодаря ти за хубавите пожелания, Земя! Да ти се връщат!
07.12.2020 18:16
zemja написа:
Май не успях с тълкуването :)
Може би трябваше да кажа, че това последно слънце е СИМВОЛИЧЕН образ на НЕЩО търсено и непостигнато?

Благодаря за честитката, Мисана!
Благословена нова седмица за теб!


Относно тълкуването на скромния ми текст, ще кажа следното. Всеки в своя живот има няколко слънца /любими неща, които са му светили/. Но те едно подир едно угасват. И настъпва миг, когато той копнее да намери ПОСЛЕДНОТО светило на живота си. Но дали е съдено да го намери? На това търсене е посветено стихотворението ми.
цитирай
9. missana - Благодаря ти, Земя!
08.12.2020 08:38
zemja написа:
Вярвам!
(по стихове на Мисана)

Последното си слънце търся
сред тежък мрак и самота.
А времето край мене бърза –
отнася нейде любовта.

Най-свидни спомени ме галят –
с тях аз не се усещам сам.
За всяка обич отлетяла
отронвам по една сълза.

Дори да духне вятър леден
и замата да спре до мен,
ще срещна изгрева последен,
от нова обич вдъхновен.

Благодаря, Мисана!



Много красиво стихотворение се е получило, а не е за подценяване фактът, че това стихотворение е с мажорно звучене. Както казваше навремето един мой приятел и много добър поет - Любомир Михайлов Тасев /от град Вършец/: "Мисана и в най-черното небе има звезди!"

Трогнат съм, че написа този изящен стих!
цитирай
10. zemja - Пак ще кажа:
09.12.2020 02:16
Твоите стихове ме вдъхновяват, Мисана. Ти разработваш сложни ситуации в човешките взаимоотношения и аз се опитвам да намеря по-светлия изход.
Благодаря за високата оценка – стимул е...

цитирай
11. missana - Благодаря ти, Земя!
11.12.2020 01:30
zemja написа:
Пак ще кажа: Твоите стихове ме вдъхновяват, Мисана. Ти разработваш сложни ситуации в човешките взаимоотношения и аз се опитвам да намеря по-светлия изход.
Благодаря за високата оценка – стимул е...


Да се пише за светлия изход и нещо много трудно. Но ти го правиш с лекота. Това винаги ме е поразявало.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5035807
Постинги: 2884
Коментари: 18671
Гласове: 3347
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031